foreverzorka

Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20

Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P 


Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3


 

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20

Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P 


Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3


 

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20

Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P 


Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3


 

Av Sanna Vesterberg - 21 mars 2012 13:12

Asså jag har uppdaterat bloggen med nya i lägg från telefonen men de funkar inte, funkar bara från datorn så ja måste fixa bloggen men de lär ta ett tag :(

Av Sanna Vesterberg - 16 mars 2012 09:52

Igår vilade Zorka men Hermine och Kajsa borstade och mockade! Gud va gulligt ;) tack tjejer !!Men vart att åka till stallet igår kväll mellan 18-20 eftersom det var foderföreläsning med Göran från krafft, den var jätte bra och jag lärde mig väldigt mkt :)Ikväll ska Annette rida Zorka eftersom jag ska färga håret :O

Av Sanna Vesterberg - 15 mars 2012 09:57

Igår fick Zorka vara med på löshoppningen som ridskolan hade för eleverna.först gick jag med henne över bommar sen släppte vi henne i trav 2 ggr sen byggde vi upp hindret till ett räcke fram o bom bak, sen satte vi upp räcke bak hon hoppa så pass bra så vi höjde så de låg på 70 fram och 95 bak. Sen avslutade vi eftersom hon hade hoppat dagen innan :) men huvudsaken är att dom sköter sig o hoppar bra än höjden. Men hon hoppa riktigt fint och rättade galoppen jätte bra :) Ikväll blir de nog att skritta ut en sväng i skogen :) Tyvär fick jag ingen bild på löshoppningen men ska kolla om Matilda fick ngn på Zorka

Av Sanna Vesterberg - 13 mars 2012 21:08

Idag hoppade jag i paddocken , hoppa kombination med 6m imellan, ett litet räcke, vattenamatte räcke, kon räcke. Hon hoppade upp sig bra och va högt över bommarna o rev inget. I slutet hoppade ja runt en bana på två räcken (1.10m) och en kombination med 60cm räcke i galoppsrång till en oxer på (1.15-1.20m) hon var skit duktig, bilder o filmer kommer ngn dag om datorn inte laggar sönder. Kan ej lägga upp bild nu pga bloggar från mobilen.Men nu ska jag se på tv kram

Av Sanna Vesterberg - 13 mars 2012 13:00

Nu kommer snart mamma hem och då blir det att åka till stallet med Jini och Cornelia :) 
Blir nog att hoppa  i ridhuset/paddocken. Är sugen på att trav hoppa lite idag :/ Det är en bra träning för henne eftersom hon har svårt att veta när hon ska hoppa av.


Nee nu måste jag byta om till ridkläder

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket av dessa saker ska jag inhandla efter jul?
 Dressyrsadel
 Kingsland Schabrak
 Ny ridväst
 Ny hjälm (gpa)
 Våffeltäcke
 Transportskydd

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards