foreverzorka

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Tiiisdag

Av Sanna Vesterberg - 4 april 2012 07:50

Igår så hade Annette Zorka. Det gick bra tror jag, sen på kvällen så tvättade jag Zorkas rasp o efter det fick vi oss en springsväng på typ 30 min, det tyckte hon var lite jobbigt men både hon o ja fick motistion :)Idag blir det nog villa för Zorka eller så blir det att ut o gå/springa me henne. Idag åker iallafall mesta dels av manen av till tävlingarna näsa helg :P Krammm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Vesterberg - 8 april 2012 14:28

Ja som sagt nu tar jag semester från stallet några dagar och bosätter mej i Norrköping. Kommer väl tillbaka tisdag-onsdag så ja hinner rida henne ordentligt innan tävlingarna i helgen, men undertiden som jag är borta så tar Jini Anlinder hand om min ...

Av Sanna Vesterberg - 1 april 2012 11:03

Han ej blogga igår då jag kom hem vid 22 från stallet :) Men det var ju som sagt röjardag på morgonen 10-14 så då målade jag, Linnea och Amanda lite grindar o infångare eftersom årk har byggt massa nya :) kommer bli kul att ha dom på tävlingen :) ...

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20


Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P    Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3  ...

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20


Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P    Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3  ...

Av Sanna Vesterberg - 30 mars 2012 09:20


Nu har jag fått tillbaka min dator så ska försöka blogg lite mera eftersom Maria önskat det :P    Men vi får väl bestämma att jag ska börja skriva från och med imorgon, kommer även göra tidsinställda så ni får minst ett inlägg varje dag <3  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket av dessa saker ska jag inhandla efter jul?
 Dressyrsadel
 Kingsland Schabrak
 Ny ridväst
 Ny hjälm (gpa)
 Våffeltäcke
 Transportskydd

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards